Difference between revisions of "User:Berdie/de"

From SME Server
Jump to navigationJump to search
m (New page: {{Languages|User:Berdie}} 600px|left|thumb|berdie (Dietmar Berteld) Using the SME Server for years, I have learned more details step by step. From user to a...)
 
 
(5 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 1: Line 1:
 
{{Languages|User:Berdie}}
 
{{Languages|User:Berdie}}
[[Image:Dietmar_Passfoto.png|600px|left|thumb|berdie (Dietmar Berteld)]]
+
[[Image:Dietmar_Passfoto.png|180px|left|thumb|[mailto:dietmar@berteld.com berdie (Dietmar Berteld)]]]
  
Using the SME Server for years, I have learned more details step by step. From user to administrator, from wiki-editor to developer. Actually, I have edited the whole german pages in this wiki and developed some contribs, all are web-applications: [[GroupOffice]], [[Joomla]], [[Typo3]], [[Mediawiki]] and [[RoundCube]].
+
Ich arbeite mit dem SME Server seit Jahren und habe ihn Schritt für Schritt immer näher kennengelernt. Erst als Benutzer und Administrator, dann als Wiki-Editor und als Entwickler. Alle bisherigen deutschen Seiten im Wiki hier habe ich beigesteuert.  
  
''Dietmar Berteld''
+
Zusätzlich habe ich für folgende Erweiterungen für den SME Server einfach zu installierende RPM-Pakete erstellt:
 +
 
 +
[[Certificate/de]], [[Gallery2/de]], [[GroupOffice/de]], [[Joomla/de]], [[RoundCube/de]], [[Mediawiki/de]], [[PhpBB/de]] und [[Typo3/de]].
 +
 
 +
''[mailto:dietmar@berteld.com Dietmar Berteld]''

Latest revision as of 19:14, 27 May 2007


Ich arbeite mit dem SME Server seit Jahren und habe ihn Schritt für Schritt immer näher kennengelernt. Erst als Benutzer und Administrator, dann als Wiki-Editor und als Entwickler. Alle bisherigen deutschen Seiten im Wiki hier habe ich beigesteuert.

Zusätzlich habe ich für folgende Erweiterungen für den SME Server einfach zu installierende RPM-Pakete erstellt:

Certificate/de, Gallery2/de, GroupOffice/de, Joomla/de, RoundCube/de, Mediawiki/de, PhpBB/de und Typo3/de.

Dietmar Berteld